Sommar och sol, eller inte...

Hejsan på er era skruttar:P
Så skönt....sommarlov om bara ynkliga 3 dar man blir alldeles till sig, fjärilar i magen å sånt: P Än bättre är att jag och camilla sticker om 20 dar!!! Det kan inte bli mycket bättre. sen har vi ju fått reda på en del terminsbetyg idag också, det ser ju riktigt bra ut, har bara fått G i ett ämne, resten av ämnena har jag fått högre betyg på. Sen så har jag läst ut min bok idag,  den är helt fantastiskt bra! "Om jag kunde drömma" heter den första boken. Sättet Stephenie Meyer skriver på är näst till obeskrivligt. Hon målar med orden, sätter färg på svarta bokstäver och får en att känna  ett medlidande så stort att man börjar lipa. It's THE book, you know. Aja nu ska jag träna lite, man måste ju hålla sig i form: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0