Nedrans kamera

Nu när jag har fått ordning och vet hur man laddar över bilder och allt så lägger kameran ner. Jag som skulle visa bilder på några tyger jag köpt idag. Jaja jag får väl berätta om dagen istället då da. Jaa vi var ju på ladan som tygaffären heter, jag köpte två blommiga och sommriga tyger, gör fina q: Sen så drog vi vidare till Vänersborg och utträtade  ett ärende. Sen for vi vidare till Trollhättan city :O När vi väl va där så lämna jag tillbaka en bok ur världens bästa serie, nämligen "När jag hör din röst". jag är inte någon bokmal men jag tror aldrig att jag kommer läsa så bra böcker som dem i serien. Elin, en tjej som går i min klass lånade den första boken, "Om jag kunde dömma", som jag sa så är dom sagolikt bra. Sen köpte jag stickers som jag ska ha på min resväska till London, jag vill ju inte att nån ska förväxla min väska. Jag kämpar på med min kamera så kanske kommer det ut lite bilder ikväll....Om jag har en onaturligt mycket tur, villket är sällsynt i mitt fall ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0