Nån gång får man väl börja

Hejsan alla ni som klickat in er här på min blogg! Detta är mitt första inlägg trots att jag har haft bloggen i ca 5 dar nu, det blir väl så... Jag tänkte berätta lite om mig själv: jag är alltså 14 år, fyller 15 nu i sommar jag bor på en gård utanför trollhättan, och nej vi har inga djur förutom en katt å en hund:) För det mesta, om jag ska va ärlig så gör jag faktiskt läxor, min so-lärare dränker oss med läxor och uppgifter. Annars så rider jag eller så är ja med mina kompisar, Antonia, Camilla och Pernilla med flera. Jag hoppas ni fortsätter kika in här, men jag måste nog erkänna att det kommer att ta ett tag innan nästa inlägg kommer. Puss på er #_#

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0