nämen hallå igen

Jaha då va jag tillbaka igen då...Det känns lite udda så här i början att liksom bara skriva om det man är vill skriva om, jag är så hjärntvättad av alla skoluppgifter som man får i skolan, men gud vad skönt, det är ju sommarlov om ofattbara fyra dagar!!! Inga satans uppgifter som ska in och sånt. Förutom att jag inte ska tänka på läxor i sommar så ska jag till London, i två veckor med lilla Camilla: ) vi ska gå omkring där och få ont i våra fötter och klaga på skoskav och prova och köpa de finaste kläderna som finns. kan det bli mycket bättre?? I sådana fall skriv en komentar eller nåt och berätta om vad du ska hitta på sommaren 08: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0