Hallå

Hejsan. Jag antar att ni har lika mycket som mig att göra nu så här inför skolavslutning och allt...
Jag skulle ju skriva om gårdagen idag, men nehe, då funkar det inte att lägga in bilder.
Som vanligt har jag bråttom, dagens event är att servera niorna mat och dricka. Jag ska med andra ord vara servitris och det ska bli skit kul! Jag ska ta med mig kameran, ni får antagligen reda på hur det var imorgonbitti, om jag orkar gå upp och om det funkar att lägga in bilder. För det känns lite meningslöst att bara skriva utan att ni får se hur mitt liv är, det blir liksom så låååååååååååååååång tråkigt. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hihi, jag hade skolavslutning för 1vecka sen!

2008-06-12 @ 17:43:59
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0