Då va man tillbaka då

Det blev inget med det där att greja med kameran, jag orka inte. Jag blir så otroligt sur och irreterad när tekniska prylar inte funkar. Jag har typ technodamp: ) Jag får världens lust att bara slänga min sprillans nya kamera i golvet och stampa på den....Normalt? Knappast, men vem är normal da? Haha, nu får jag sluta prata om mina små dampanfall. Tja jag har bara tat det lugnt och skönt ikväll, a day off you know. det va precis det jag behövde.
Imorgon väntar uppstigning klockan halv sju, hur orkar jag??? Tja bonde som jag råkar vara så måste jag ju hjälpa pappa lite. så nu i sommar så ska jag jobba med att plocka tistlar och annat. men imorgon bär det av till kvarnen, vi ska packa mjöl, men misstolka mig inte, det är faktiskt ganska kul; ) Puss och kram på er alla sötingar

Kommentarer
Postat av: Lilla A

Aha.. det är därför jag inte får tag på dig, din

lilla fis! MRRR... nu ska du få se på grejer

här! : D

2008-06-17 @ 10:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0