Ännu en måndag

Hej hopp sommar hälsningar. Vad ska man säga... F'låt för min usla uppdatering.
Men nu är jag här igen, glad och pigg. Ni förstår, jag säljer tidningar på helgen, så jag går upp vid sju på helgen också. Det är verkligen uttröttande. Jag har försökt att ladda över bilder till bloggen och försöken pågår fortfarande, jag är inte direkt något tekniskt geni ; ) Men annars så är det pissväder här borta i Trollhättan.
 Idag så ska jag åka och köpa tyg till en kjol som jag ska sy och ha med mig till London. Jaa London ja....två veckor kvar Camilla; )guuuud va kul vi ska ha, efter att ha väntat på detta i nästan ett år så känns det overkligt att vi ska åka om bara två veckor. På tala om språkresor så stack min retsamma bror till paris inatt, lycka till! Ja fast han ska till Jersey, men dom ska va i Paris i 3 dagar. Jag är så avundsjuk att jag snart spricker.

Kommentarer
Postat av: Erika

God morgon!

2008-06-16 @ 11:02:19
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: Cecilia Wagner

Hej, Vad söt din blogg var! Förresten det finns en tävling på min där man kan vinna två underbara parfymer. kom och kika! :)

2008-06-16 @ 11:03:12
URL: http://topnoveller.blogg.se/
Postat av: Antonia

Anna the underbar ;D

Har försökt ringa dig btw!

KRAMAR<3

2008-06-17 @ 10:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0