A hard work

Jaa, då har man åter igen slavat ute på fältet i tampen med tistlarna. Men idag så plockade jag inte bara tistel, nerrå jag tvätta en traktor också, och sopade en ladugård. Japp, mitt lilla glamorösa liv här ute på bondgården: ). Nee, jag trivs faktiskt bra här, och jag jobbar inte så ofta, bara nu på sommaren. Annars så har jag inte gjort så mycket mera och dagens event blir rätt slappt, jag har tänkt å sy lite kjolar och flytta ut ur mitt rum som jag ska måla om, det kommer att bli en sån dära pysseldag idag, ska inte va med några kompisar eller så, som det der ut nu. Jag ska försöka att lägga ut bilder på kjolarna, om de tekniska gudarna är med mig så får ni se dom senare idag... PUSS

Kommentarer
Postat av: Antonia

tisseltassel Jag kom på hur man

gör nu. Det är superlätt.

2008-06-19 @ 09:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0